Var tar tiden vägen?

Jahaapp! Nu är lovet snart slut. Helt sjukt! Var har tiden tagit vägen?

Känns om att jag inte har gjort någonting. Jag har tagit det lugnt, legat i min säng och slappat hela lovet nästan. Väldigt skönt faktiskt och jag tror det behövdes.

Det var längesedan jag var så stressad som när jag slutade inför jullovet. Känns dock som att jag hade behövt ett lite längre lov, för jag har inte riktigt fått gjort det jag tänkt att jag skulle få gjort.

Som att fika med 9a-tjejerna, göra matten som jag inte ens har börjat på och jag har inte heller hunnit träffa Jonna speciellt mycket eftersom hon jobbat så mycket.


Ikväll var det iaf jonna-elin-sanna kväll.

Jag och jonna har kommit fram till att vi måste vara underbarn båda två och jag tror att resten av världen håller med ;)


Imorgon blir det nova med Jonna och Lusse. Det kommer att bli myys om vi alla nu kan hålla styr på våra humör och framförallt också på vår stress.


Nu ska jag nanna för imorgon blir det upp tidigt!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0