Kulla <3

Idaaaag började skolan och så fort jag satte min lilla fot på skolans mark kom jag på att det var alldeles för tidigt, jag var inte redo än!!
Jag behöver minst tre veckor till hemma i min säng, slappandes.


Kom in på spanskan och det första vi fick veta var att vi skulle få glosor tills nästa torsdag..........och alla andra torsdagar. Vi ska tydligen börja med att ha glosor och text till varje vecka + "lite grammatik då och då".
Hatar Pia!
Haha ni som läser tänker säkert "Men hallå, det var väl inte så mycket. Vi har alltid haft så "mycket" i spanska."

Men ni som gått spanska med mig det senaste året...ett och ett halvt år blir det ju...usch! Vad tiden går snabbt!.. ni fattar vad jag menar!
Jag har nog inte haft så lite läxor i ett ämne som i spanskan sedan 1an, när vi smugglade hem matteböckerna för att få lite läxa att göra. Det var ett ämne som jag VALDE (läser det frivilligt) för att jag inte skulle behöva plugga och för att jag lätt skulle få ett mvg. Är inte lika säker längre!

I.a.f. efter det fick vi läxor på varenda lektion. FÖRSTA DAGEN!!

Detta får mig att fundera på vart världen är på väg. Första dagen efter ett lov ska vara sjuuukt lugn.

Fattar inte folk att man har mycket att ta igen och snacka om innan man börjar skolan? Att jag har tex inte träffat varken emma eller matilda en enda gång på lovet. Inte pratat med Matilda alls! HALLÅ!!


Menmen jag är glad iaf :D

Nu ska jag göra matte!

puss!


Kommentarer
Postat av: fröken röklund

"Detta får mig att fundera på vart världen är på väg." och "Fattar inte folk att man har mycket att ta igen och snacka om innan man börjar skolan? Att jag har tex inte träffat varken emma eller matilda en enda gång på lovet. Inte pratat med Matilda alls! HALLÅ!!"



HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH. du är fin du

2009-01-10 @ 00:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0