i´m back...

Ett tag sedan jag skrev, tydligen. Har fått klagomål på att jag uppdaterar min blogg för sällan. Med tanke på att jag inte haft särskilt mycket i skolan nu och jag inte har något annat att skylla på stämmer det säkert. Denna vecka, (+ två dagar) sedan sist jag skrev har inte varit mer innehållsrika än vanligt. Jag har gått i skolan som vanligt och vi har lyckats göra vårt skitschema till faktiskt helt okej...mer än okej faktiskt. Säger ju det! Bara man ligger på och tjatar på fixar det sig alltid!


 Har dock hunnit med en del träning. Det var ju en del av mitt nya nyårslöfte. Kan bero på att vi inte haft så mycket att göra i skolan och det vi haft har jag inte gjort. I söndags var jag på medel 75, som var förvånansvärt bra! I tisdags var jag på vanlig medel, onsdags var jag på kick n box och idag ska jag snart bege mig iväg (äntligen) till medel puls med Ulf. Riktigt bra pass alltså!


Ett annat nyårslöfte var att jag inte skulle sitta vid datorn lika mycket och framförallt inte framför msn. Jag kan ju inte påstå att det gått lika bra som med träningen. Men jag ska bättra mig!


Den här tiden har mest gått åt till att sova. Brukar bli extra trött visa tider...att en rejäl förkylning är pågång förbättrar inte energi produktionen heller. Det är inte så konstigt om jag blir sjuk, eftersom hela den manliga delen av min familj har dragit på sig denna förkylning eller influensa och jag lovar att snart kommer den till mig. Tydligen när killar blir förkylda är det sååå hemskt och mycket värre än när tjejer blir det...enligt mig är det bara skitsnack. Klenisar säger jag ;)
Nu ska jag ägna de siste minuterna innan träning i min sköna säng.
Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0