30 december

Ibland får jag för mig att göra någonting impulsivt.
Igår fick jag för mig att jag skulle måla mitt skrivbord.
Pratade med mamma och vi kom fram till att det var en lysande idé.
Vi satte oss i bilen, åkte iväg och köpte färg och sen ägnade jag hela eftermiddagen åt att måla.
Det blev att jag målade en hylla och ett bord i samma färg också. Om jag får säga det själv blev jag väldigt nöjd.


Idag kom jag på att jag var väldigt trött på mitt hår och på min långa, tradiga lugg.
Detta resulterade i att jag tog en sax gick in på toaletten och klippte av den (inte hellugg)
 För tillfället känns det bra men kommer säkert få spel imorgon när den inte vill ligga som jag vill att den ska.


Imorgon är det nyårsafton och Jonna fyller år!!
Äntligen 17 älskling!!
Skönt att det inte finns någonting kvar att fixa.
Klänningen är köpt, nyårslöftena har jag, champagnen är fixad, vännerna är på plats och jag är peppad till satan
(jag vet...får inte säga så...).
Jag hoppas att det är sant som man säger att det nya året kommer att bli som det börjar,
för i så fall betyder det att jag kommer att få tillbringa mycket tid med mina bästaste bästa vänner
och det är ju absolut inte fel.


Nu ska jag gå och lägga mig och hoppas på att mitt humör håller i sig tills imorgon.
FÖR DET ÄR PÅ TOPP!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0